تارنمای اختصاصی مرتضی عزیزپور خواننده

با سلام. آهنگ های من در این وبلاگ منتشر میشه.خوشحال میشم نظرات خودتونو بگید.

تارنمای اختصاصی مرتضی عزیزپور خواننده

با سلام. آهنگ های من در این وبلاگ منتشر میشه.خوشحال میشم نظرات خودتونو بگید.

دلم گرفت

سلام به خوانندگان محترم وبلاگ. از همه دوستات عزیزی که تو وبلاگ کامنت نوشتن ممنونم. 

آقای حمید حامی الگوی من هستن در خوانندگی. حامی عزیز این روزها متاسفانه دچار ناراحتی حنجره شدن. امیدوارم هر چه زودتر سلامتیشونو به دست بیارند. 

شما می توانید ترانه دلم گرفت را با صدای من از لینک زیر دانلود کنید.  

لینک دانلود

چند روزه ...

سلام به خوانندگان عزیز وبلاگ.

این ترک جدید منه. اسمش هست چند روزه ...    

این آهنگو تقدیم می کنم به دوستان عزیزم در شرکت کارآفرین یارالبرز و بچه های مدرسه شهید پویای کرج . از دوست عزیزم حامد سون برای تنظیم زیباش و حامد پهلان عزیز به خاطر آهنگ و ترانه تاثیرگذارش تشکر می کنم.

از لینکای زیر میتونید آهنگو دانلود کنید. خوشحال میشم در مورد آهنگ نظر بدید .


                         دانلود آهنگ با کیفیت 320 

                         دانلود آهنگ با کیفیت 128 

        شنیدن آنلاین آهنگ و دانلود از سایت معتبر رادیو جوان


---------------------------------------------پخش آنلاین------------------------------------------


..::به علت رعایت حال کاربران فقط آخرین پست در index سایت اجرا میشود::..


برای گوش دادن و کد آهنگ وبلاگ آهنگ مرتضی عزیزپور به اسم چند روزه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...