تارنمای اختصاصی مرتضی عزیزپور خواننده

با سلام. آهنگ های من در این وبلاگ منتشر میشه.خوشحال میشم نظرات خودتونو بگید.

تارنمای اختصاصی مرتضی عزیزپور خواننده

با سلام. آهنگ های من در این وبلاگ منتشر میشه.خوشحال میشم نظرات خودتونو بگید.

دلم گرفت

سلام به خوانندگان محترم وبلاگ. از همه دوستات عزیزی که تو وبلاگ کامنت نوشتن ممنونم. 

آقای حمید حامی الگوی من هستن در خوانندگی. حامی عزیز این روزها متاسفانه دچار ناراحتی حنجره شدن. امیدوارم هر چه زودتر سلامتیشونو به دست بیارند. 

شما می توانید ترانه دلم گرفت را با صدای من از لینک زیر دانلود کنید.  

لینک دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
negar nikdooz شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

salam morteza jan, man az ahangaye hami faghat hamin ahangesho doost dashtam, ba tavajo be einke midoonam cheghadr sabk e khundanesh moshkele va rangesh balae, ama kam pish miad ke az ahangash khosham biad. behet tabrik migam azizam,be tavanaeiye shoma ke shaki nadashtam, ama alan sabet kardin ke herfeei hastin, khundane ein sher bedoone ahang vaghean moshkele. va shoma toonestin, omidvaram hamishe movafagh bashin, va hale hamiye aziz ham khub beshe va betoonid ba ham ein ahango feat bedin.

سلام نگار عزیز . دلم گرفت بهترین کار حامی هستش از نطر من.
با خوندن این ترانه خواستم ار حامی عزیز یادی کنم.
خوندن این ترانه مشکله اما من خوندمش تا ثابت کنم می تونم گام های بالا رو هم بخونم. نگاز جان از شما ممنونم.
شاد و سلامت باشید

-_-_- عـــــرفــــــان -_-_- یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ

بـــه بــه مرتضی جون ترکونــدیـا با اینکــه اصلا با صدای حامی حال نمیکنم ولی تو خیلی صدات به دلم نشستـــه . به قول خودت خیلی جرات میخواد یه خواننده نمونه صداشو برای دانلود بذاره . نشون دادی جیگر داری خیلی میخوامت مرتضی جون .

سلام عرفان عزیز. باعث خوشحالی منه که این صدا به دلت نشسته.
شاد و پیروز باشی.

nahid چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ

aaaaaaalie morteza jan sedat vaghean zibast ..ahange kheyli ghashangi ro entekhab kardi va aali khondish ..tabrik migam ishalla hamishe movafagh bashi va toro oon bala balaha bebinam ;)

سلام ناهید جان. از شما به خاطر اینکه همیشه از من و آهنگ هام حمایت کردید بی نهایت سپاسگزارم. به کمک دوست هایی مثل شما میتونم پیشرفت کنم.
شاد وپیروز باشید.

سپیده سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.sepideh1991.blogfa.com

سلام
این اولین باره که میام تو وبتون خیلی عالیه ایشالله روز به روز موفق باشید
البته متاسفانه نتونستم صداتونو بشنوم چون سرعت اینترنتم پایینه نمی تونم دانلود کنم
ولی قطعا صداتون خوبه که آهنگ دلم گرفت حامی عزیز و انتخاب کردید برای خوندن
حامی خواننده ی مورد علاقه ی من و خوانوادمه
همیشه ام برای دادن البوم جدیدش و کنسرتاش روزشماری میکنم
وب شماام تو سایت موزیک ما دیدم و از اینکه دیدم شماهم طرفدار حامی هستید خیلی خوشحال شدم
امیدوارم موفق باشید راستی خیلی خوشحال میشم اگه به منم سر بزنید
خداحافظ

سپیده جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.sepideh1991.blogfa.com

دوباره سلام
بالاخره موفق شدم که این آهنگتونو دانلود کنم و صداتونو بشنوم
به نظرم صداتون زیبا بود فقط احساس کردم که خیلی یه دفعه ای اوج میگیرین . منظورم اینه که بالا پایین اوردن صداتون انگار یه دست نیست!
نمیدونم چه جوری منظورم و بهتون بگم ولی در کل نسبت به خیلی از خواننده های دیگه عالی بودین
موفق باشید

مرتضی عزیزپور یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام به شما . ممنون از نظر لطفتون

میترا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام، من آهنگ های شما رو گوش دادم و خوشم اومده.. فقط برام سواله که چرا تو رشته ی خودتون کار نمیکنین.. اینکه حقوق خوندین

سلام به شما . ممنونم از نظر لطفتون. چون خوندن رو بیشتر دوست دارم .

MOH3N یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

vaghean Eyval dari

سلام آقا محسن خیلی ممنونم از شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد