تارنمای اختصاصی مرتضی عزیزپور خواننده

با سلام. آهنگ های من در این وبلاگ منتشر میشه.خوشحال میشم نظرات خودتونو بگید.

تارنمای اختصاصی مرتضی عزیزپور خواننده

با سلام. آهنگ های من در این وبلاگ منتشر میشه.خوشحال میشم نظرات خودتونو بگید.

آهنگ جدیدم به نام محرم

سلام به کاربران عزیز وبلاگ. بعد از حدود یک سال با یه آهنگ جدید و مناسبتی برگشتم. 

اسمش هست : محرم .

همیشه دوست داشتم برای امام حسین (ع ) یه آهنگ بخونم و خوشحالم که این کارو خوندم. 

شاعر : رضا راد ، آهنگساز و نوازنده نی : مقتدا  غرباوی 

تنظیم : حسین موسوی   

  

            دانلود آهنگ با کیفیت 320

          دانلود آهنگ با کیفیت   128 

   از مقتدا غرباوی  عزیز که تلاش بسیاری کرد برای ساخته شدن این آهنگ ممنونم.  از رضا راد عزیز هم بخاطر سرودن  این شعر زیبا و از حسین موسوی گرامی برای تنظیم ابن آهنگ سپاسگزاری می کنم.   

   درنهایت از پدر عزیزم که همیشه حامی مالی و معنوی من بوده تشکر می کنم.  

خوشحال میشم نظر شما خوانندگان محترم وبلاگ رو درمورد این آهنگ بدونم.